FAQ
Συχνές Ερωτήσεις και απαντήσεις
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Δείτε στο παρακάτω video πώς να κάνετε την παραγγελία σας στο beutynet.gr. Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας orders@beautynet.gr ή και τηλεφωνικά στο +302104916300.
Πρέπει να κάνω εγγραφή για να παραγγείλω;
Αν θέλετε να κάνετε παραγγελία ως απλός επισκέπτης δεν είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού, είτε είστε απλός καταναλωτής, είτε κάνετε αγορές για την επιχείρησή σας και επιθυμείτε την έκδοση τιμολογίου.
Ποιος δικαιούται εκπτώσεις χονδρικής;
Εκπτώσεις χονδρικής δικαιούται οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο έχει επαγγελματικό ΑΦΜ και δραστηριοποιείται στον χώρο της ομορφιάς, είτε στην πώληση καλλυντικών (φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα), είτε στην παροχή υπηρεσιών (κομμωτήρια, nail studios, ινστιτούτα αισθητικής, σχολές κλπ)
Αν ανήκετε στις παραπάνω κατηγορίες επαγγελματιών, συμπληρώστε την φόρμα εγγραφής (link) και θα ενημερωθείτε με email σχετικά με τις εκπτώσεις των προϊόντων, τις οποίες φυσικά θα μπορείτε να δείτε και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μετά την ενεργοποίηση της εγγραφής σας. Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ: Δημιουργία Λογαριασμού. (link).
Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας;
Το ελάχιστο όριο παραγγελίας στο Beautynet.gr είναι 25,00 με ΦΠΑ. Να το συζητήσουμε.
Πως θα μάθω το κόστος της παραγγελίας μου;
Εφόσον κάνετε εγγραφή και σας ενεργοποιήσουμε ως πελάτη χονδρικής, οι εκπτώσεις των προϊόντων και άρα το κόστος της παραγγελίας σας εμφανίζονται στο καλάθι. Σε περίπτωση αποστολής της παραγγελίας μέσω email ή τηλεφωνικής παραγγελίας θα λάβετε email με το προτιμολόγιο για να προχωρήσετε σε εξόφληση της παραγγελίας σας.
Πώς μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Μέσω πιστωτικής κάρτας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο e-shop. Μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς. Με αντικαταβολή μόνο για παραγγελίες που αποστέλλονται με courier (μέχρι 8 κιλά).
Υπάρχει η πιθανότητα πληρωμής με κάρτα ακόμη και για παραγγελίες μέσω email ή ή τηλεφωνικές, με payment link της ALPHA BANK που θα σας στείλουμε. Αρκεί να το αναφέρετε στην παραγγελία σας. Για παραγγελίες χονδρικής υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης της παραγγελίας σας με τραπεζική επιταγή μεταχρονολογημένη επιταγή, κατόπιν συνεννόησης.
Πόσες ημέρες έχω για να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση.
Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Παραγγελίες μέχρι 8 κιλά στέλνονται με courier (ACS, Γενική Ταχυδρομική). Μεγαλύτερες παραγγελίες στέλνονται με μεταφορική. Οι παραγγελίες παραδίνονται στην διεύθυνση που μας υποδείξετε εφόσον είναι δυνατό. Διαφορετικά σας ενημερώνουμε σχετικά. Δείτε περισσότερα στην σελίδα: Τρόποι Αποστολής (link)
Θαχρεωθώ μεταφορικά;
Ενημερώνεστε για κάθε αλλαγή στην κατάσταση της παραγγελίας σας (Προετοιμασία, Ολοκλήρωση, Αποστολή) μέσω email. Με την αποστολή λαμβάνεται επίσης τον αριθμό φορτωτικής και τα στοιχεία επικοινωνίας ή το online tracking link του μεταφορέα. (Αυτό πρέπει να γίνει διαδικασία που θα προσδώσει αξία στην εξυπηρέτηση της πελατείας μας και θα πρέπει να στέλνεται μέσω του eshop με προσχεδιασμένο μήνυμα email μέσω του Woo Commerce. Θα σας εξηγήσω…).
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Αν η παραγγελία σας έχει σταλεί με Courier (ACS, Γενική Ταχυδρομική) μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από 1 έως και 4 εργάσιμες από την ημερομηνία αποστολής.
Αν η παραγγελία σας έχει σταλεί με μεταφορική εταιρεία θα παραλάβετε από 1 έως και 3 εργάσιμες από την ημέρα αποστολής (παρακαλώ επιβεβαιώστε τους χρόνους).
Θα χρεωθώ μεταφορικά;
Για παραγγελίες μέχρι 50 ευρώ (με ΦΠΑ) τα έξοδα αποστολής είναι 5,00 ευρώ για όλη την Ελλάδα. Για παραγγελίες άνω των 50,00 ευρώ δεν χρεώνεστε έξοδα αποστολής.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Ενημερώνεστε για κάθε αλλαγή στην κατάσταση της παραγγελίας σας (Προετοιμασία, Ολοκλήρωση, Αποστολή) μέσω email. Με την αποστολή λαμβάνεται επίσης τον αριθμό φορτωτικής και τα στοιχεία επικοινωνίας ή το online tracking link του μεταφορέα.
Μπορώ να κάνω επιστροφή προϊόντων;
Εφόσον τα προϊόντα είναι στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που επιθυμείτε! Διαβάστε περισσότερα εδώ: Πολιτική Επιστροφών (link).
Μόνο εφόσον έχετε δημιουργήσει λογαριασμό (εγγεγραμμένος χρήστης) μέσω του ιστορικού παραγγελιών που υπάρχει στον λογαριασμό σας! Δείτε περισσότερα εδώ: Ο Λογαριασμός μου. (link).
Πώς μπορώ να κερδίσω πόντους επιβράβευσης;
Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης με επαγγελματικό ΑΦΜ μπαίνει αυτόματα στο πρόγραμμα επιβράβευσης πιστότητας της Beautynet.
Δείτε περισσότερα εδώ: Πρόγραμμα Eπιβράβευσης Beautynet (δημιουργία σελίδας και link). Προτείνω για κάθε 1 ευρώ αγορών 10 πόντοι επιβράβευσης. Μόλις συμπληρωθούν 5000 πόντοι δηλαδή 1000 ευρώ αγορών έκδοση δωροεπιταγής 30 ευρώ για επόμενη αγορά (3%). Μόλις συμπληρωθούν 5000 ευρώ άλλα 2% επιστροφή για όλο το ποσό, δηλαδή άλλα 100 ευρώ. Το συζητάμε βέβαια!
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Αν θέλετε να κάνετε παραγγελία ως απλός επισκέπτης δεν είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού, είτε είστε απλός καταναλωτής, είτε κάνετε αγορές για την επιχείρησή σας και επιθυμείτε την έκδοση τιμολογίου.
Ποιος δικαιούται εκπτώσεις χονδρικής;
Εκπτώσεις χονδρικής δικαιούται οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο έχει επαγγελματικό ΑΦΜ και δραστηριοποιείται στον χώρο της ομορφιάς, είτε στην πώληση καλλυντικών (φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα), είτε στην παροχή υπηρεσιών (κομμωτήρια, nail studios, ινστιτούτα αισθητικής, σχολές κλπ)
Αν ανήκετε στις παραπάνω κατηγορίες επαγγελματιών, συμπληρώστε την φόρμα εγγραφής (link) και θα ενημερωθείτε με email σχετικά με τις εκπτώσεις των προϊόντων, τις οποίες φυσικά θα μπορείτε να δείτε και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μετά την ενεργοποίηση της εγγραφής σας. Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ: Δημιουργία Λογαριασμού. (link).
Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας;
Το ελάχιστο όριο παραγγελίας στο Beautynet.gr είναι 25,00 με ΦΠΑ.
Πως θα μάθω το κόστος της παραγγελίας μου;
Εφόσον κάνετε εγγραφή και σας ενεργοποιήσουμε ως πελάτη χονδρικής, οι εκπτώσεις των προϊόντων και άρα το κόστος της παραγγελίας σας εμφανίζονται στο καλάθι. Σε περίπτωση αποστολής της παραγγελίας μέσω email ή τηλεφωνικής παραγγελίας θα λάβετε email με το προτιμολόγιο για να προχωρήσετε σε εξόφληση της παραγγελίας σας.
Πώς μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Μέσω πιστωτικής κάρτας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο e-shop. Μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς. Με αντικαταβολή μόνο για παραγγελίες που αποστέλλονται με courier (μέχρι 8 κιλά).
Υπάρχει η πιθανότητα πληρωμής με κάρτα ακόμη και για παραγγελίες μέσω email ή ή τηλεφωνικές, με payment link της ALPHA BANK που θα σας στείλουμε. Αρκεί να το αναφέρετε στην παραγγελία σας.
Για παραγγελίες χονδρικής υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης της παραγγελίας σας με τραπεζική επιταγή μεταχρονολογημένη επιταγή, κατόπιν συνεννόησης.
Πόσες ημέρες έχω για να εξοφλήσω την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση.
Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου?
Παραγγελίες μέχρι 8 κιλά στέλνονται με courier (ACS, Γενική Ταχυδρομική). Μεγαλύτερες παραγγελίες στέλνονται με μεταφορική. Οι παραγγελίες παραδίνονται στην διεύθυνση που μας υποδείξετε εφόσον είναι δυνατό. Διαφορετικά σας ενημερώνουμε σχετικά. Δείτε περισσότερα στην σελίδα: Τρόποι Αποστολής (link)
Θα χρεωθώ μεταφορικά;
Για παραγγελίες μέχρι 50 ευρώ (με ΦΠΑ) τα έξοδα αποστολής είναι 5,00 ευρώ για όλη την Ελλάδα. Για παραγγελίες άνω των 50,00 ευρώ δεν χρεώνεστε έξοδα αποστολής.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Ενημερώνεστε για κάθε αλλαγή στην κατάσταση της παραγγελίας σας (Προετοιμασία, Ολοκλήρωση, Αποστολή) μέσω email. Με την αποστολή λαμβάνεται επίσης τον αριθμό φορτωτικής και τα στοιχεία επικοινωνίας ή το online tracking link του μεταφορέα.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Αν η παραγγελία σας έχει σταλεί με Courier (ACS, Γενική Ταχυδρομική) μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από 1 έως και 4 εργάσιμες από την ημερομηνία αποστολής.
Αν η παραγγελία σας έχει σταλεί με μεταφορική εταιρεία θα παραλάβετε από 1 έως και 3 εργάσιμες από την ημέρα αποστολής
Μπορώ να κάνω επιστροφή προϊόντων;
Εφόσον τα προϊόντα είναι στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που επιθυμείτε! Διαβάστε περισσότερα εδώ: Πολιτική Επιστροφών (link).
Μόνο εφόσον έχετε δημιουργήσει λογαριασμό (εγγεγραμμένος χρήστης) μέσω του ιστορικού παραγγελιών που υπάρχει στον λογαριασμό σας! Δείτε περισσότερα εδώ: Ο Λογαριασμός μου. (link).
Πώς μπορώ να κερδίσω πόντους επιβράβευσης;
Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης με επαγγελματικό ΑΦΜ μπαίνει αυτόματα στο πρόγραμμα επιβράβευσης πιστότητας της Beautynet. Δείτε περισσότερα εδώ: Πρόγραμμα Eπιβράβευσης Beautynet